< ___________________________________________________________________________ TEMA BİLGİSİ #Aksiyonel Redux v2 #28 Eylül 2013 Tarihinde Gürkan Şen tarafından düzenlenmiştir. * gurkansen.com Daha fazla Aksiyonel İşsizlik için; * tumblrdanasilyapilir.com ___________________________________________________________________________ --> Nisan Yagmurlari
Nisan Yagmurlari

pembesinekk:

Sevişmenin yasak olduğu bir ülkede, tenin en güzel günah benim için.

senkimlekimoluyon:

muzlupudingsendin:

diyoorumkii:

OHA NASI YAPMIŞLAR AQQQ

hayır diyenin kafası kesilsin

LANLANLANLANALANLANAALKNAAKANKSNASKNASKDNSKDFNJDKS

Benim kronik sinir hastalığı falan var sanırım. Regl olmadan 2 hafta önce bir başlıyor, regl olduğum süre boyunca devam ediyor ve bittiğinde de bir süre etkisi geçmiyor; zaten bu süre sonunda da başlangıca geri dönüyorum. Tam bir kısır döngü içerisindeyim.
ERKEKLER ÇOK SEKS YAPTIĞINIZI SÜREKLİ İÇİP UYUŞTURUCU KULLANDIĞINIZI SÖYLEDİĞİNİZDE HAVALI, UMURSAMAZ YA DA BAĞLANMA SORUNU OLAN YARALI BİRİ GİBİ DEĞİL HAVA ATMAYA ÇALIŞAN Bİ GERİZEKALI GİBİ GÖRÜNÜYOSUNUZ. HAYAT KAYBEDENLER KLÜBÜ DEĞİL VE HİÇ BİRİNİZ DE NEJAT İŞLERE UZAKTAN BİLE BENZEMİYOSUNUZ.
Ya mesela tumblrda bi uygulama baslatsak herkes evinde bulunan okudugu kitaplarin adini yazip paylassa isteyen mesaj atsa o da kargoyla yollasa sonra o kisi okuduktan sonra da baskasina yollasa hem arkadasliklar kurulur hem kitap okuruz lan nasil?
Anonymous

yunusgibigulengorl:

percyninannabethi:

Bence çok iyi bi fikirde kim organize edicek öyle bir şeyi 

Oha süper fikir :o

Şimdi tüm karamsarlıkları silin kafanızdan. Yarın yeni bir güne uyandığınızda tertemiz yeni bir sayfa açın hayata. Okul mu üzüyor seni, sınavlar mı? Sadece 1 haftan kaldığını hatırla. Sevgilin mi yok, aşk mı istiyorsun? Varsın olmasın, daha yolun başındasın unutma. Sınıfındaki salaklar mı canını sıkan? Sen hepsinden daha iyisin, takma boşuna kafana. Ne olursa olsun hayal kurmaktan vazgeçme mesela. Çünkü senin dünyan orası, sınırın yok, korkuların veya kaygıların yok orada. Şu hayatta seni mutsuz eden şeyleri takmamayı dene bir kez daha. Şimdi söz ver kendine, her şey daha farklı olacak yarından sonra..

altmisyedimodeliimpala:

haftasonu:

pottergillerdenn:

tanrininruju:

bundan sonra her gün rb 

hay ağzını öpeyim:Çd

Adam bize moral vermek için yaratılmış .:D:D

İşe yaramıyo ki naparsan yap her şey üstüne gelmeye devam ediyo 

t-family: 'Indie Flower', cursive; }